DŮLEŽITÉ INFORMACE

Firemní a tematické blogy

bloggerVytvoření a správa firemního, tematického či osobního blogu.

Máte zajímavé téma, o které se chcete podělit a diskutovat o něm? Chcete šířit povědomí o svých službách, produktech a názorech i jinými způsoby?

Mimo webovou prezentaci, která má především informativní charakter a nepředpokládá se tolik návazná diskuse nad zveřejněným obsahem, je tu velmi oblíbený nástroj, BLOG. Cílem blogu je získat širokou čtenářskou komunitu, která nejenže navštěvuje a čte nové příspěvky, ale přímo jej spoluvytváří.

Alfa a omega úspěchu blogu je kvalitní obsah. Je tedy nanejvýš důležité vybrat taková témata, která zaujmou návštěvníka a probudí v něm touhu reagovat, nejlépe v kladném slova smyslu. Za předpokladu, že blog zaujme čtenáře a že je vtáhne do diskuse, je velká pravděpodobnost atraktivního umístění ve vyhledávačích. Ano i v blogu je ale třeba myslet na základní SEO postupy.

Miniblog

Osobní či komunitní blog, který se sestavuje z minipříspěvků.Charakterem je příbuzný sociálním webům typu Facebook.   

Osobní Blog

Velmi populární jsou osobní blogy, kde blogger nenásilnou formou prezentuje svou zájmovou činnost. Návštěvnost osobního logu je přímo úměrná tématům, kvalitě obsahu a umístění. Osobní blog lze provozovat na vlastní doméně, nebo také na navštěvovaných serverech. Příkladem může být blog na zpravodajském serveru Idnes, který tím získal dynamický nástroj na rozšiřování vlastního obsahu.

Firemní Blog

Zatím spíš opomíjený marketingový nástroj je firemní blog. Mimo hlavní firemní prezentaci a mikrostránky je to další způsob jak prezentovat služby a produkty a více "lidsky" komunikovat důležitá témata.  

Vytvoření a správa blogu

Firemní blog pro vás graficky navrhneme a vytvoříme. Využíváme redakční systém, který byl přímo vyvinut pro blogy a jeho obsluha je velmi jednoduchá a intuitivní. Dále zajistíme technickou správu blogu a jeho rozšiřování na základě požadavků. Témata a další obsah blogu je čistě na dohodě.