Vytisknout tuto stránku

Direct maily

mailingÚčinný nástroj pro šíření reklamního obsahu.

Direct mailing je forma elektronické přímé reklamní a marketingové nabídky. Předpokladem úspěšného direct mailingu je rozsáhlá a kvalitní databáze uživatelů.

Databázi uživatelů je možné budovat samostatně, tedy na základě již proběhlé komunikace a následného odsouhlasení uživatele k přijímání novinek. Odsouhlasení je nutností, v opačném případě dochází k porušování zákona č. 480/2004 Sb. a šiřitel direct mailů riskuje nemalou finanční sankci. Nemá-li zadavatel vlastní databázi kontaktů, může využít mnoha jiných databází, které vznikly speciálně pro tyto účely. Služby tohoto charakteru jsou zpoplatněny.

Efekt kampaně s využitím direct mailů je přímo úměrný s kvalitou využité databáze a obsahem dané nabídky. Obecně je vhodnější propagovat konkrétní produkt či službu s časovým ohraničením s přihlédnutím na sezónní trendy.

Nejvyužívanější formát direct mailu je formát "html", čili formát, který dovoluje vytvořit graficky poutavou a dynamickou nabídku. Velkou vadou na kráse direct mailů je blokování převážnou většinou emailových klientů, nebo přímé putování do spamu. Méně využívanou formou je využití prostého textu a prolinkování s cílovou webovou stránku. Oba formáty jsou snadno sledovatelné, ve statistikách je možné efektivitu této formy on-line marketingu dokonale sledovat.


V případě zájmu o naše služby nás kontaktuje prostřednictvím přiloženého kontaktního formuláře, případně mailem, či telefonicky.