Vytisknout tuto stránku

PPC reklama

Reklama ve vyhledávačích a obsahové síti, obvykle s platbou za proklik

ppcTextová a grafická reklama s platbou za proklik na cílovou stránku (vstupní stránku) vašeho webu. Nejefektivnější a také nejprogresivnější způsob on-line inzerce, v případě správné optimalizace se chlubí nejlepšími hodnotami ROI (návratnost investic). PPC reklama je základním stavebním kamenem pro výkonovou reklamu.

PPC reklamu realizujeme v reklamních systémech Seznam Sklik, Google Ads (AdWords), Etarget, Facebook. Je možné si reklamní systém vybrat, nebo jej po získání historie či na základě výsledků, vyloučit z komplexní podpory.

Reklamní systémy umožňují mimo platby za proklik i platbu za počet zobrazení.

Nasazení a správa PPC kampaní

1Návrh strategie PPC kampaní

2Vytvoření PPC kampaní ve vybraných systémech

3Správa a optimalizace PPC kampaní

4Vyhodnocení a reporty

Samozřejmostí je nasazení parametrů pro sledování statistik v jednom z analytických systémů. V našem případě Google Anylatics, poskytujícího dostatečné množství informací pro efektivní nastavení PPC kampaní a pro vyhodnocení výkonu jednotlivých zdrojů přístupů na webu.

Dále klient získá poradenství v on-line marketingu obecně, hodnocení reklamních nabídek a všeobecné informace o webových stránkách a jejich správě.

Proč spolupracovat s námi?

1Vlastní účty s přístupem

2Investice dle přání klienta

3Analytika, měření výkonu reklamy

4Pravidelné reporty přímo ze systémů


V případě zájmu o naše služby nás kontaktuje prostřednictvím přiloženého kontaktního formuláře, případně mailem, či telefonicky.