Reklama ve vyhledávačích a obsahové síti, obvykle s platbou za proklik
Textová a grafická reklama s platbou za proklik na cílovou stránku (vstupní stránku) vašeho webu. Nejefektivnější a také nejprogresivnější způsob on-line inzerce, v případě správné optimalizace se chlubí nejlepšími hodnotami ROI (návratnost investic). PPC reklama je základním stavebním kamenem pro výkonovou reklamu.
PPC reklamu realizujeme v reklamních systémech Seznam Sklik, Google Ads (AdWords), Etarget, Facebook. Je možné si reklamní systém vybrat, nebo jej po získání historie či na základě výsledků, vyloučit z komplexní podpory.
Reklamní systémy umožňují mimo platby za proklik i platbu za počet zobrazení.
Nasazení a správa PPC kampaní
1Návrh strategie PPC kampaní
2Vytvoření PPC kampaní ve vybraných systémech
3Správa a optimalizace PPC kampaní
4Vyhodnocení a reporty
Samozřejmostí je nasazení parametrů pro sledování statistik v jednom z analytických systémů. V našem případě Google Anylatics, poskytujícího dostatečné množství informací pro efektivní nastavení PPC kampaní a pro vyhodnocení výkonu jednotlivých zdrojů přístupů na webu.
Dále klient získá poradenství v on-line marketingu obecně, hodnocení reklamních nabídek a všeobecné informace o webových stránkách a jejich správě.
Proč spolupracovat s námi?
1Vlastní účty s přístupem
2Investice dle přání klienta
3Analytika, měření výkonu reklamy
4Pravidelné reporty přímo ze systémů
V případě zájmu o naše služby nás kontaktuje prostřednictvím přiloženého kontaktního formuláře, případně mailem, či telefonicky.